Главная » Статьи |
Всего материалов в каталоге: 72 Показано материалов: 61-70 |
Страницы: « 1 2 ... 5 6 7 8 » |
Вопрос непростой. Даже взрослые люди, бывает, не слышат с первого раза. Ведь и про мужей, и про сотрудников часто можно услышать подобные жалобы: «Я говорю, говорю, а как об стенку горох. Вот как еще человеку сказать?» Но, может быть, эти взрослые выросли из детей, которых не научили слышать с первого раза? Попытаться научить этому ребенка все же стоит. |
Если вы спросите у ребенка «Ну как дела в школе?», то скорее всего получите ответ: «Нормально». А если вы действительно хотите узнать, как прошел его день, то помогите своему ребенку: задайте такой вопрос, на которые можно будет ответить подробно. |
Нині процес спілкування батьків і дитини ускладнений. Адже телебачення займає весь вільний час, роблячи дітей адитивними й залежними. Перегляд телевізійних передач, реклами, мультфільмів негативно впливає на емоційний фон і поведінку дитини. |
Чи помітили ви, що слово розлучення в останні роки набуло іншого значення? Ми чуємо: «Нас розвели», «розводять», - і розуміємо: «Нас обдурили». Розлучення – це обман. Обман, бо не збулися очікування, надії, мрії, не збулося щасливе сімейне життя. Адже будь-яка людина починає сімейне життя, прагнучи до кращого, бажаючи втілити свої уявлення про сімейне благополуччя. За статистикою (страшно сказати), розпадається кожен другий шлюб. Це сумно. Хочеться, щоб розлучення стало рідкістю, а щасливі стабільні родини – приємною реальністю. |
Специализированный кабинет детского психолога представляет собой одно из звеньев единой системы психологической службы в народном образовании – системы социальной помощи семье и детям. Он предназначен для оказания своевременной квалифицированной консультативно-методической, психологической и психокоррекционной помощи детям, их родителям и педагогам различных учебно-воспитательных учреждений по вопросам развития, обучения и воспитания, а также социально-психологической реабилитации и адаптации. |
Мета: дати батькам знання, необхідні для підтримки п’ятикласників в період адаптації до нових умов навчання Завдання: |
У процесі навчання у школі дитина проходить через ті чи інші кризові етапи, кожний із яких має свою специфіку, свої проблеми, що потребують особливої уваги педагогів, батьків та психологічної служби навчального закладу. Одним із цих етапів є перехід учнів початкової школи у середню.П’ятий клас – кінець дитинства, період, що безпосередньо передує підлітковому. У цей час діти відкриті і довірливо ставляться до дорослих, визнають їх авторитет, чекають від учителів, батьків та інших дорослих допомоги і підтримки. Це відкриває великі можливості для виховних впливів. |
Підлітковий вік характеризується не тільки особливими змінами у фізичному розвитку дитини , але також має певні психологічні особливості. Кожен підліток вимагає підвищеної , але не нав’язливої уваги з боку батьків , педагогів і психологів. Крім того, що підлітку необхідно звикнути до нових фізичних особливостей свого організму , але також навчитися правильно поводитися в суспільстві , розвинути почуття відповідальності за себе і свої вчинки. |
Для багатьох батьків підлітковий період у житті їхньої дитини стає справжнім випробуванням. Окремою складністю для батьків підлітка стають його суперечності . Буквально на все від підлітка батьки чують «ні» , «не так» , « не чіпай » , «це моє, а не твоє» , та інші подібні висловлювання. |
Період з 12-13 до 16-18 років. В фізіологічному відношенні підлітковий вік характеризується дозріванням і початком функціонування статевих залоз, діяльність яких знаходиться під регулюючим впливом нервової системи. Гормони статевих залоз впливають на перебіг всіх процесів в організмі, в т. ч. на стан вегетативної і центральної нервової системи. |