Главная » Файлы |
Всего материалов в каталоге: 27 Показано материалов: 21-27 |
Страницы: « 1 2 3 |
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту надсилає для практичного використання методичний лист «Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання», розробленого з метою запровадження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872. |
Наказ Міністерства освіти і науки від 6 серпня 2013 року № 1106 |
Наказ Міністерства соціальної політики України, Зареєстровано |
Останнім часом гостро постала проблема зростання конфліктності серед педагогів та учнів загальноосвітніх шкіл, спричинена умовами нашого сьогодення і специфічними проблемами педагогічного середовища. |
Учитель готується до хорошого |
Мета: набувати навичок міжособистісного спілкування; розвивати комунікативні, перцептивні, експресивні, ораторські, організаторські здібності молодих педагогів; Формувати позитивну мотивацію до вчительської професії. |
«Alis inserviendo consumor» (лат.) – «Освітлюючи інших – згораю сам» Мета: ознайомити молодих вчителів з поняттям емоційного вигорання, його характеристиками, шляхами профілактики та подолання стресових ситуацій; навчати способам саморегуляції і конструктивної поведінки в стресових ситуаціях, розвивати навички подолання негативних емоційних станів, формувати позитивне ставлення до дійсності через рефлексію. Завдання: визначити власні джерела негативних переживань на роботі; підвищувати адаптаційні можливості особистості; формувати позитивне ставлення по відношенню до оточуючих і своєї професії; розвивати особистісну рефлексію; ознайомитися з природними способами регуляції організму; навчитися керувати своїм психоемоційним станом за допомогою слів, образів, управління м’язовою напругою і диханням.
|