Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 27
Показано материалов: 21-27
Страницы: « 1 2 3

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту надсилає для практичного використання методичний лист «Психологічний і соціальний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання», розробленого з метою запровадження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872.

Документація | Переглядів: 607 | Завантажень: 1 | Додав: valeriks | Дата: 31.07.2015 | Коментарі (0)

Наказ Міністерства освіти і науки від 6 серпня 2013 року № 1106

Документація | Переглядів: 381 | Завантажень: 0 | Додав: valeriks | Дата: 31.07.2015 | Коментарі (0)

Наказ Міністерства соціальної політики України,
Міністерства внутрішніх справ України,
Міністерства освіти і науки України,
Міністерства охорони здоров’я України
19 серпня 2014 року № 564/836/945/577

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
10 вересня 2014 р. за № 1105/25882

Документація | Переглядів: 318 | Завантажень: 0 | Додав: valeriks | Дата: 31.07.2015 | Коментарі (0)

Останнім часом гостро постала проблема зростання кон­фліктності серед педагогів та учнів загальноосвітніх шкіл, спри­чинена умовами нашого сьогодення і специфічними проблемами педагогічного середовища.

Робота з педколективом | Переглядів: 294 | Завантажень: 1 | Додав: valeriks | Дата: 31.07.2015 | Коментарі (0)

Учитель готується до хорошого
уроку все життя… Така духовна й філософська
основа нашої професії і технологія нашої праці…
В. Сухомлинський

Робота з педколективом | Переглядів: 335 | Завантажень: 0 | Додав: valeriks | Дата: 31.07.2015 | Коментарі (0)

Мета: набувати навичок міжособистісного спілкування; розвивати комунікативні, перцептивні, експресивні, ораторські, організаторські здібності молодих педагогів; Формувати позитивну мотивацію до вчительської професії.

Робота з педколективом | Переглядів: 327 | Завантажень: 1 | Додав: valeriks | Дата: 31.07.2015 | Коментарі (0)

«Alis inserviendo consumor» (лат.) –

«Освітлюючи інших – згораю сам»

         Мета: ознайомити молодих вчителів з поняттям емоційного вигорання, його характеристиками, шляхами профілактики та  подолання стресових ситуацій; навчати способам саморегуляції і конструктивної поведінки в стресових ситуаціях, розвивати навички подолання негативних емоційних станів, формувати позитивне ставлення до дійсності через рефлексію.

         Завдання: визначити  власні джерела негативних переживань на роботі; підвищувати адаптаційні можливості особистості;  формувати позитивне ставлення  по відношенню до оточуючих і своєї   професії; розвивати особистісну рефлексію; ознайомитися з природними способами регуляції організму; навчитися керувати своїм психоемоційним станом за допомогою слів,  образів, управління м’язовою напругою і диханням.

 

Робота з педколективом | Переглядів: 281 | Завантажень: 0 | Додав: valeriks | Дата: 31.07.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-27